Inname keepersmateriaal zaal
01-03-2019 | Hockeyzaken
Beste keepers, coaches en teammanagers,
Het zaalseizoen is voorbij en dat
betekent dat alle materialen gecontroleerd en ingeleverd dienen te worden.
De inname en controle vindt dit jaar plaats op:
· Zaterdag 2 maart: tussen 9.00 – 14.00 uur
· Zaterdag 9 maart: tussen 9.00 – 14.00 uur
Locatie
Bij de DACO
in het clubhuis
van MHCC.
Borg
Degene die
dit jaar voor het zaalseizoen ballen en/of maskers tegen betaling van een borg
hebben gebruikt, krijgen hun borg bij de DACO terug na het inleveren van het
materiaal. Alles wat ingeleverd wordt, zal genoteerd worden. Zaalmateriaal dus
NIET beneden neerzetten.
Hoezen
Van alle
zaalteams verwachten we dat ze uiterlijk 9 maart hun zaal-hoezen bij de DACO
inleveren. Gebeurt dit niet, dan brengen we de hoezen in rekening. De kosten
hiervan bedragen per set €32,50.
Wij zien
al het materiaal graag weer netjes en compleet retour.
Hartelijk
dank!