Belangrijk: Controleer je keeperstas en oproep vrijwilliger

08-09-2024 | Keepers

 

** Beste teams, **

Afgelopen vrijdag
hebben jullie de keeperstassen opgehaald, zorgvuldig gevuld om ervoor te zorgen
dat jullie goed voorbereid zijn! Toch kan het gebeuren dat er iets niet past of
ontbreekt. Bij de oefenwedstrijden hebben jullie de spullen voor het eerst kunnen testen.  Daarom nodigen we jullie uit om morgen, maandag 9 september,
tussen 19:00 en 20:00 uur naar de club te komen
. Hier kunnen we
eventuele aanpassingen doen.

** Let op: **
de bestelling van nieuwe materialen is nog niet binnen, dus we vragen om wat
extra flexibiliteit. Heb je items die te groot zijn of kun je een kleinere maat gebruiken? Kom langs en kijk of je met een ander team kunt ruilen!

** Per direct
versterking nodig:
** Daarnaast willen we jullie informeren dat de huidige leden van deze commissie nu echt zijn gestopt met het beheren van de keepersmaterialen. Dit betekent
dat er na maandag niemand meer is om deze taak op te pakken. We zijn dringend
op zoek naar iemand die een paar keer per jaar wil helpen bij het klaarmaken
van de tassen voor het begin en einde van de zaalcompetitie en het seizoen.
Tijdens het seizoen kunnen teams bij jou terecht voor het vervangen van kapotte
materialen door slijtage. Interesse? Meld je aan via [email protected]!

** Belangrijk: **
De inhoud van de keeperstassen heeft een aanzienlijke waarde. Ga dus zorgvuldig
om met je spullen, want de club zal de kosten van verloren items voortaan
doorberekenen aan het team. Dit geldt uiteraard niet voor slijtage.

Hieronder nog
even de kosten ter illustratie:

** Voorbeeldkosten
keeperstassen:
**

- O9, O10:  € 791

- O12:  € 1.088

- O14, O16, O18:  € 1.088

- Senioren:  €1.713 / € 2.616

We rekenen op
jullie begrip en medewerking. Tot morgen!